مطالعات اجتماعی

وبلاگ یک معلم مطالعات اجتماعی

مطالعات اجتماعی

وبلاگ یک معلم مطالعات اجتماعی

آخرین نظرات
۰۶ آبان ۹۳ ، ۲۱:۱۰

معرفی سایت مدرسه افروز

"جامعه فردا را با هم بسازیم" این شعار سایت مدرسه افراز است.

افروز فضایی است آنلاین برای معلمانی که می‌خواهند کودکان و نوجوانانی آگاه‌تر، خردورز‌تر، تواناتر، مسئول‌تر، همدل‌تر و شادتر تربیت کنند.

افروز می‌خواهد پلی باشد میان معلمانی که هرکدام راهی را آزموده و تجربه‌ای اندوخته‌اند و مشتاق‌اند تا با خلق روش‌های تازه «یادگیری» را به فرآیندی لذت‌بخش و اثرگذار تبدیل کنند.در این سایت بخش های مختلفی وجود دارد که هر کدام به نوبه ی خود می تواند برای معلمان خصوصا معلمان درس مطالعات اجتماعی مفید باشند . در بخش کتابخانه مقالات و کتابچه هایی در مورد روشهای نوین تدریس و چگونگی انتقال بهتر مفاهیم خصوصا مفاهیم قسمت مدنی درس مطالعات به دانش آموزان قرار داده شده است. در بخش بازی ، بازی هایی معرفی شده برای یاددهی بهتر مفاهیم اجتماعی به دانش آموزان. در بخش انفوگرافی قرار است به مرور مفاهیم گسترده ای در حوزه ی آموزش اجتماعی برای کودکان و نوجوانان در قالب تصاویر انفوگرافی قرار گرفته شود . مهمترین بخش این سایت ، قسمت دوره های آموزشی است که بصورت فصلی کلاسهای آنلاین رایگانی را برای بالابردن معلمان (خصوصا معلمان درس مطالعات اجتماعی) برگزار می کنند که برای شرکت در این دوره ها فقط کافی است در سایت ثبت نام کنید.

آدرس سایت: http://afroozschool.org

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی