مطالعات اجتماعی

وبلاگ یک معلم مطالعات اجتماعی

مطالعات اجتماعی

وبلاگ یک معلم مطالعات اجتماعی

آخرین نظرات

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

با تجربه ای که دارم و با چک کردن تعداد زیادی از نرم افزارهای هوشمند سازی مدارس و استفاده از تابلوها و کیت های هوشمند به جرات می تونم بگم که این نرم افزار بهترین نرم افزار در نوع خود است ، کمترین مزیت این نرم افزار بر سایر نرم افزارهای مشابه - که همین مزیت برای ارجحیت داشتن کافی است - کاملا فارسی بودن محیط این نرم افزار است ، مطمئنا اگر کاربر تابلوهای هوشمند باشید امکانات وسیع این نرم افزار شما را شگفت زده می کند.
این نرم افزار به صورت 60 روزه نصب می شود و بعد از 60 روز نیاز به سریال فعال سازی دارد که در اینترنت بعضا با قیمت هایی عجیب و غریب فروخته می شود لذا بنده جهت یاری همکاران در امر آموزش هوشمند برای اولین بار در میان سایت های ایرانی تصمیم به ارائه رایگان سریال های فعال سازی این نرم افزار گرفته ام که امیدوارم مورد استفاده ی همکاران قرار گیرد.

دانلود در ادامه مطلب

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۳:۳۸
اگر به کار تدریس اشتغال دارید، یا به آموزش فرزندتان می‌اندیشید، یا به هر شکل دیگری دغدغه‌ی تعلیم و تربیت را دارید، مطالعه‌ی متن «پول خرد تربیتی برای معلمان»، که گزیده‌ای از کتاب «روابط معلم و دانش آموز» نوشته‌ی «هایم گینات» است، را از دست ندهید.

بخشی از این متن را، که می‌تواند به عنوان یک معرفی از این نوشته تلقی شود، در ادامه می‌آورم:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۲ ، ۰۹:۵۰

تصاویر 20000 قطعه از اشیا تاریخی چپاول شده توسط انگلیسی ها از قدیمی ترین بندر ایران و خلیج فارس(سیراف) که هم اکنون در موزه بریتانیا قرار دارد را می توانید از لینک زیر ببینید:

http://www.britishmuseum.org/research/collection_online/search.aspx?searchText=Siraf&page=1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۹:۵۷